fredagsmys till salu


rätt segt att sitta hemma själv på en fredagskväll, eller vad säger ni?
Men med tanke på min sjukt sega dag så kan man ju inte göra mycket annat.
Min dag har spenderats i kyrkan på min älskade mormors begravning.
Jag tror banne mig jag grät mest av alla, det värsta är att när jag väl börjar
grina så kan jag inte sluta, så fort någon kom fram till mig så ba
"Buuuhuuuuuuuu!" då började det om igen! Ja, dagens ungdom..

Faktiskt så är jag inte det länge till, tonåring i precis 12 dagar till från idag,
sen blir jag gammal 20-åring! yee dags att beställa rullator och kalla mig själv
för tant birgit!


Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Hej och tack för din kommentar söta du :)



Tråkigt att höra om begravning och sådär :/ Men grattis på födelsedagen i förskott i varje fall!

2010-10-03 @ 00:02:20
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0