åh stora fina långtråkiga lördag


HELLO! :)
Gudars vilken trött Sofie jag varit idag. Gick upp supertidigt, eller ja kl 9 om man ska vara exakt. Runt 12-tiden ringde min söta syster och sa att hon och mina älsklingar rebecca och isabella skulle komma, "nån gång i eftermiddag", sa hon.
okej tänkte jag, ligger och väntar i soffan, helt död.
VÄNTAR... VÄNTAR... VÄNTAR... VÄNTAR... VÄNTAR... och V Ä N T A R lite till.
Jag kämpade som en idiot för att hålla mig vaken, men efter ett tag ville inte mina ögon vara uppe längre så jag somnade. Men vaknade senare av en glad Becca som gav mig en stooooor kram. Som jag saknat dom!
Vi åt massa gott och gosade allt vi kunde tills dom lämnade mig i min stora ensamhet, snyftelisnyft!


Nu sitter jag framför två dumburkar, en är en dålig film på men jag väntar på att '40 days and 40 nights' ska börja. Typ 4 min kvar så ska förbereda mig med COCA COLA och CHIPS, yummiiiii!


jag och nossebooo


baj

Kommentarer
Postat av: Neha

Haha, ibland är det inte alls lätt att hålla sig vaken^^



Haha, ellerhur

2010-10-03 @ 12:42:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0