Back to where I started from

Jag orkar verkligen inte med det här mer.
Det gör så ont.
.
.
Igår kom Sarah till mig, innan jag knappt stigit upp ur sängen. Har sovit högst en timma/natt den sista tiden, bara för min jävla hosta.
-
Sen fixade vi oss lite och sedan drog vi upp på stan och träffade Åbbe & Natta och käkade lunch med dom. Har inte setts på sjukt länge så det var riktigt skoj faktiskt. :)
-
På kvällen satt jag åbbe & Sarah och tänkte i hur många timmar som hellst på vad av alla saker vi skulle hitta på, och tillslut var vi så trötta så vi orkade inte göra någontin och åbbe drog hem. Men Erika lyckades ta oss hem till Malin på förfest. Har inte träffat dom på hur länge som hellst heller, vad är det här?! 
Sen skulle dom iaf ut på krogen men det dissade vi och drog hem till Patrik istället, det var jävligt kul, det slutade med att dom deckade så vi drog hem och sov.
-
Idag vill jag bara göra ingenting och inte tänka på någonting.
Gör mig glad någon!
-
.
Jag älskar älskar älskar min bebis. Du är det finaste jag har!

Kommentarer
Postat av: jagvetvardubor

nu skrev du lite fel, men jag fattar att du menar att jag är det finaste du har :)

2010-03-20 @ 21:18:30
URL: http://haringenblogg.se
Postat av: Sofie G

haringenblogg.se hahahaha, ni får ha delad första plats då! :D

2010-03-21 @ 00:33:43
URL: http://fefferoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0