Allways the same

Har knappt sovit inatt.
Igår hade vi röj på liquid sen party hemma hos Rasmus.
Igentligen skulle jag och Sarah gå på Snabba Cash, men duktiga som vi är så kommer vi försent till bion så vi drog direkt till Liquid istället med Robs. Ganska kul fast han försvann ganska snabbt till satin tror jag (?) och vi gick vidare hem till Rasmus.
Idag tänkte jag att jag skulle ha en slappdag eftersom mitt huvud skriker och min hjärna hänger inte riktigt med idag, men självklart ska pappa ha fest här hemma och har bjudit hem halva Sverige! Vi ska käka tacos och dom ska supa och jag ska kolla på melodifestivalen.
Jag försöker få bort huvudvärken men jag kan lova er att det är inte det lättaste när dom dunkar så sjukt hög musik så det dånar i hela huset.
Alvedon nästa!
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

wow, uppdatering! yeey <3

2010-03-14 @ 17:50:37
URL: http://skrffs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0