Örebrotjejer goes duktiga


Just nu värker min mage så mycket att jag knappt orkar stå upp, Förbannade goda grädde!
Hade mysigt igår med Moa & Emelie iallafall, vi kollade på Förtrollad och åt och drack massa gottigott.

Men snart kommer Sarah hit, så fort hon har käkat frukost och fixat sig för hon vaknade nyss, så ska vi fixa mitt hår. Sen ska vi dra till Friskis & svettis och köpa träningskort, och massor har nappat och vill hänga med, så nu jävlar ska vi bli snigga!!!
Ikväll ska vi till fille & Kaj som jag inte träffat på hur länge som hellst.

Hoppas min magvärk går över snart för annars förstör det resten av min dag också :( BUHU.


BTW; JAG SKA BÖRJA RIDA IGEN! Har snackat med min gamla ridlärare och han blev jätte glad och därför lägger jag in denna charmiga bilden!

Barbacka i skogen på muffe.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vet inte hur du ska göra faktiskt.

Våran hund skäller på andra hundar och han vägrar sluta vad man än gör. Lite irriterande.

2010-01-12 @ 14:14:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Nadja

böckerna e lika bra som filmen. Jag har bara sett första filmen. =) Allt bra? =)

2010-01-12 @ 21:02:39
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0