Friday night


Vacker bild på mig (Y)

Har haft en sån jäkla huvudvärk idag, igen. Har stressat som en idiot också.
Sarah kom hit på kvällen så fixade vi oss, sedan drog vi till tybble, därifrån skulle vi ta oss till sörbyängen på förfest, jag var bombsäker på att jag hittade dit. men när vi började vår vandring så kom jag på att sist jag gick den vägen så var det sommar, och jag var typ 12 år... Så hittade gjorde vi, efter ett väldigt långt tag. Vi hade tappat humöret efter ungefär halva tiden redan, så det blev att vandra tillbaka till kära tybble och ta bussen hem igen. Lyckade tjejer! Så vi satte på oss massa varma kläder, gjorde ordning glass (väldigt bra när det är så kallt) och satte på en bra film som jag redan glömt namnet på.


Gottigott.

Vill också välkomna Sarahs nya klubb, 'lillabajsmy'. Ni vill inte ha förklaring till det fina namnet.
Time for SOMETHING!
C ya!

Kommentarer
Postat av: Hemen

taack desamma (A)

2010-01-16 @ 12:57:12
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0