Goodmorning sunshine!

Jag är jätte jätte jätte trött. Har inte kunnat somna på flera nätter nu (inget ovanligt för mig, men denna tid är det förjävligt) Ja, jag kommer ju för tusan inte upp på morgonen!
Idag gick jag iallafall upp klockan 10. "Stalker" ligger fortfarande och sover och jag har gjort värsta fina frukosten åt oss :) Tänkte väcka henne snart genom att ringa på hennes vackra 3310, det är såhär att den smartisen hade mobilen i BH:n på Frimis och den åkte upp hela tiden så, POIFF, nu är mobilen borta! Nämen..
Igår hade vi en lång cykeltur in till staden, endast för att köpa cigg.. Vilka desperata brudar =/ Eller "brud" Stalker röker ju faktistk inte! Nu är det frukost-time,
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0