Torsdag Torsdag


En helt mega bra kväll med Moa igår!

Och fick träffa min lilla vovve som jag inte träffat på hur länge som hellst.. KÄRLEK! <3




















:Gammal bild på min bebis..


Vi träffade Stefan & Robban ett tag och hade sjukt kul av att lyssna på deras vilda historier (Låter som två gamla gubbar men det lovar jag att det inte är). Sen drog vi hem till Moa, skämde ut oss allt för mycket för farbror blå, som var väldigt många farbror blåor... Vi gick en promenad, sen gick vi in och kollade på film och hade myskväll istället.

Idag kollade vi på en jätte äcklig film som hon hade fått i uppgift av universitetet att kolla på. Det var en dokumentär om något land, kommer inte ihåg vilket, men det var jätte äckligt iallafall.. Typ barnen sniffade lim tills dom blev helt medvetslösa för att inte känna när dom blev våldtagna och sönderslagna, och massa tjejer fick prostituera sig för att överleva, men det slutade ändå med att dom blev mördade. Och dom såg krig som en helt naturlig sak, asså dom sa typ att döda var ju meningen med krig och dom längtade nästan efter det. Och det var asså en dokumentär, helt sjukt att människor lever som dom gör..

Jag var iallafall på körskolan idag och pluggade teori, sjuukt segt men vaffan nu ska jag fixa det där jävla körkortet..

Nu ska jag sätta in ett nytt skrivbord på mitt rum så jag kan sitta och plugga bättre, Ciao!


Inte helt tjusig bild menmen, Jag & Moa för ganska länge sen..

Bilder från igår kommer imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

aaaw så söt liten vovve!!! :):)



Härligt att allt är bra med dig! Jo det är bara fint här med :)

2009-10-22 @ 19:20:43
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket bra blogg, denna kommer jag fortsätta följa! Fin design du har också verkligen bra. Besök gärna min blogg som handlar om livet, foto, film och design och kommentera gärna :) http://alexandros.se/ ha det!

2009-10-22 @ 20:03:47
Postat av: jag vet var du bor

ta körkortet nu! jag har inte hela livet på mig.

2009-11-13 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0