I feel lucky today


Yes Yes Yes, underbara pappa köpte jackan åt mig.. Fett sköönt..!
Hittade ett par skor åt min lillebror också, sjukt snygga. Jag skulle också köpt igentligen men ska fixa imorn när jag är med Sarah istället. 

Just nu sitter jag och smaskar på en kladdkaksbit, (JA, JAG LYCKADES GÖRA EN GOD KLADDKAKA!) thihi, jag är stolt över mig själv. Allt har gått jävligt bra denna dagen. Förutom att jag försov mig såklart, men det gör jag ju alltid så, ingen nyhet direkt..

Nu ska jag koppla av lite och kolla på 17 again.. SOm jag var tvungen att köpa idag eftersom jag inte sett den och den såg lockande ut..

Puss & Kram gullungar ^^

Kommentarer
Postat av: tilda

härligt!

2009-11-05 @ 19:09:59
URL: http://improveme.se/skrffs
Postat av: Hannah Hale ~

åh kladdkaka :D

2009-11-09 @ 21:34:14
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Postat av: åbbeheh

17aging är grym ! :)

2009-11-10 @ 21:06:40
Postat av: jagvetvardubor

DIN BORTSKÄMMDA APA

2009-11-13 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0