Bara för att jag är dålig på att blogga


Aldeles för länge sen! Eller vad säger ni?

Idag har varit en jävligt seg dag.
Vaknade upp av min gnälliga hund, som även väckte mig 100 gånger inatt.
Sen drog Sarah iväg för att hon skulle åka till Ikea, så jag har suttit här med Svante och min huvudvärk och hans underbara skäll (host)..

Nu ska jag försöka tvinga mig själv till att göra färdigt Historian så jag har det gjort! Känner på mig att den här veckan, eller nästa för det e söndag idag, kommer bli en jävla skit vecka. Inte för att jag kan komma ihåg när jag hade en BRA vecka sist men ändå..!
Gaaaaaaaaah jag vill sluta skolan nu och börja jobba! (ni får tycka att jag är knäpp)

Så ska jag lägga all min energi på att tjata på pappa att han ska skaffa mig en lägenhet för jag är så jävla trött på dom här äckliga människorna så det finns inte.



Kommentarer
Postat av: tilda

men du, nu kommer jag snart ;D

2009-11-15 @ 21:47:39
URL: http://improveme.se/skrffs
Postat av: tilda

OKEJ DÅ! du får väl veta:

2009-11-19 @ 17:20:41
URL: http://skrffs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0