en elefjant balanserade..


Tjja !

Erika & Ema kom och hämtade mig här efter en tripp på marieberg tror jag (?) så åkte vi till hästen som jag inte varit hos på hur länge som hellst! FY SKÄMS SOFIE!.. Men iallafall så hade hovslagaren varit där som tur var. Och tydligen hade han höjt priset, så 400 spänn var fick vi betala.. Var inte beredd på så mycket.:S

Erika gav mig den (o)smarta idén att rida i mjukisar, vilket ledde till att jag flög åt alla håll som en jag vet inte vad.. Haha, fick kämpa som en idiot för att hålla mig kvar. -Vi red barbacka asså.
Sen när vi väntade på Ema så slängde vi oss i höet igen haha. såååå härligt är det!
Så hängde dom med hem till mig och kollade på min lilla Svante :) och han har redan blivit större.. Särskilt hans mage hahaha,.  Föresten lyckades han typ bita mig i ögat idag, skit ont!!

Nu ska vi ut och gå en sväng.
Pusselipuss <3

Kommentarer
Postat av: skrffs

ahahahahahah hur fan lyckades han bita dig i ögat?

2009-09-01 @ 09:22:18
URL: http://skrffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0