Uppdrag SLUTA RÖKA


Igår var första dagen utan cigg. Jag tycker det gick ganska bra, såhär i efterhand. Igentligen fick jag nästan panik. Det är bara dom där jävla tankarna på cigg som måste försvinna! Så fort jag sätter på tvn så är det någon som röker. Om man går ut så är det någon som röker. RÖK RÖK RÖK överallt!
Det blir ju inte bättre av att någon påminner mig om cigg heller.
Jag och Sarah var ute på skolgården vid mitt hus.
Sarah: Ska inte du röka?
Sofie: Jag har inga cigg....
(försöker snabbt glömma att hon sagt ordet röka)
Sarah: jaha, men vi kan gå in och hämta cigg sen kan vi gå ut igen så du kan röka!
Hjälp.. Det värsta är att hon alltid brukar vara arg på mig när jag röker för hon gillar det inte. Och jag hade inte ens sagt att jag skulle försöka sluta! yey..


[När man är uttråkad så...]

Jag vet att jag klarar av att vara utan cigg hur länge som hellst så länge jag är hemma..
Men åker jag till mormor & morfar så är det kört! Mormor kommer väl köra ner ett ciggpaket i min hals.. Hon brukar tvinga i mig cigg innan jag ska ut och köpa cigg, för enligt henne klarar jag inte av att gå ut om jag inte har rökt (Y)
 
Äh det här fixar proppie.. right?

Kommentarer
Postat av: TOBBE

sv: vad är inte det sista filmen? simpsons? eller vad? ^^

2009-08-11 @ 19:30:29
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

hej igen. om du inte har något annat för dig, så kan du får gärna läsa och kommentera dem senaste inläggen om mobbing som jag har skrivit. Du kommer inte bli missnöjd.



om du sover nu så får jag säger godnatt :)

2009-08-12 @ 01:33:20
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: adina

hahahah okej xD



åh, lycka till med att inte röka!

2009-08-12 @ 18:36:38
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0