minne som en guldfisk*


Jag borde typ sy fast min mobil på mig, jag tappar bort den hela tiden. Och det värsta är ju ställena jag lägger den på.. Flera gånger har jag hittat den i bl.a. garderoben och skafferiet och det här är andra gången jag hittat den i min sminkväska, utan att jag ens använt sminket! Det är ju en jävla tur att man kan ringa till den, annars skulle Sofie inte ha någon mobil kvar. Ifs tappade jag ju min andra på Klaras så använder min gamla skrutt nu. Dax att köpa en ny! Skulle behöva tips på bra mobiler.

Idag har jag haft storstädning på mitt rum. Har möblerat om också, härligt :) Nu ska jag bara sätta upp en tavla till och en klocka (så jag har något ljud att störa mig på).
Snart ska jag måla om några utemöbler också, vita ska dom bli. 

Föresten kom jag ju hem från Torsby igår! Har varit med familjen welin och kollat på Jesper när han spelat fotboll. Det var faktiskt sjukt spännande, även fast jag inte är så jätte förtjust i fotboll igentligen.. men måste erkänna att jag blev helt inne i spelet. ÖSK kom 3a iallafall och det mest störiga laget (som jag inte kommer ihåg namnet på) vann.. Men det duger väl.
SKulle åkt till Gotland idag igentligen, men det blev inställt. Bra att jag och Sarah är så smarta så vi köper biljetter som inte går att avboka så vi förlora 500 spänn var, lyckade tjejer! Det var synd, för jag var taggad på gotland igen: Men får hitta på något hemma istället det går ju det med :)

Nu måste jag jobba jobba, Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0