Jag har träffat Kevin :)


Jag kan säga att min kropp är inte i topp nu.
Träningsverk i armarna så det bara skriker om det! Det var jätte kul att vara barnvakt, men dom är ju galna.. Vi skulle gå till konsum och köpa mat och godis.
Vi köpte en påse ostbågar.
Haha, jag pallade inte att vara kvar där längre, dom sprang åt olika håll och rev ner hela jävla affären! Men dom blev rätt glada för ostbågarna såg det ut som.. Jag hittade massa god mat i frysen istället som jag lagade åt dom.

På kvällen skulle jag göra "Billa" till dom (välling) och Beccas komentar efteråt lät såhär:
"Du Sofie, du borde nog köpa hem välling och öva dig, för den här var inge god.."
hahaha! Jaha, då får jag väl öva på det då.. Men hur svårt kan det vara lixom?! Tydligen ganska svårt.. Eller så är det jag som är efterbliven..måste vara så.
Dom somnade runt 12 på natten, och väckte mig halv 8 på morgonen genom att dra i mitt hår. Jag var inte sådär superglad vid det tillfället kan jag lova. Men senare kom andreas brorsa med pizza och för nästan första gången i mitt liv åt jag upp en pizza själv (STOLT).

Senare på kvällen ringde jag min bror och sa att jag skulle komma och hälsa på för konstigt nog har jag inte träffat hans barn än som redan är 3 veckor gammal. Men det är fan det sötaste jag sett! Så liten!!! Och jätte söta stora bruna ögon som bara stirrade. ååh :)
Och det är han som är Kevin, om det inte kom fram.


Idag har jag haft en jätte dålig dag som jag faktiskt inte haft på riktigt länge, men min lillebror har varit jätte snäll mot mig idag. Jag är lite chockad faktiskt. Jag tror faktiskt att han aldrig någonsin har varit snäll mot mig och jag överdriver INTE! jaja, bättre sent än aldrig.

Gud det låter som jag har en jävla massa syskon..men det där var alla, vad jag vet om ^^

Ska lägga in bilder på gullungarna en annan dag. Jag har ingen ork idag..
Hej så länge och sov gott om ni ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0