I löve VEGETAR-JAN


Inatt drömde jag världens härligaste dröm! Ville inte vakna, men en viss åbbe smsade mig så jag vaknade.. Haha jaja det är väl lika bra det.


Lilla Lowe :)

Vilket härligt väder det är idag va! Ligger och steker med Sarah.
Vi har haft världens diskution  vid frukost idag. om att vara vegetarian.
Folk frågar "varför är du vegetarian?" man säger att det är för djurens skull och dom frågar  "vad hjälper det att en person är det?" Men hallå, det är en början! Varför äter ni kött?.. Jag blir ÄCKLAD av kött. Och när det finns vegetariska maträtter (som även är sjukt goda) kan man väl leva på det och låta djuren vara.

Nu ska jag gå ut och joina Sarah i solen.
Ciao! :)



{Måste bara visa det här klippet för er som inte sätt det}


Kommentarer
Postat av: Amanda@AttFlytta

Hejsan!

Jag har precis startar upp en blogg och tänker skriva och berätta om min flytt till en lägenhet. Jag flyttar hemifrån och jag behöver stöd, råd och tips. Kika gärna förbi Och lämna några goda ord, för det är något som kommer behövas! (;

Ha det så bra.

Amanda@AttFlytta

2009-08-06 @ 16:33:31
URL: http://attflytta.blogg.se/
Postat av: sannie

tack! :)

2009-08-06 @ 19:02:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Åbbe

haha du får ju inte sova bort hela dagarna ^^

2009-08-07 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0