Hardstyle superstar back in the place


Jag älskar solen! =>

Igår var en väldigt bra dag! Jag dammsög hela Sarahs hus (frivilligt) sen bakade jag en kladdkaka, som jag faktiskt blev väldigt stolt över. Den blev rätt god för att vara av mig och den är lugnt den finaste hittils. Dom andra kanske man inte kan kalla kladdkakor.. Den förra jag gjorde tänkte jag att det kanske är godare om man har i lite mer socker, vilket ledde till att jag hälde i typ 5 dl mer socker än vad det skulle vara. Ja ni kan väl tänka er själva hur den smakde.
Iallafall så kom Moa på kvällen, som jag inte har träffat på allt för lång tid! Vi hade blåst upp ballonger, eller försökt iallafall.. Dom gick typ inte att blåsa upp, så Sarah gjorde vattenballonger istället. Som råkade gå sönder rätt lätt.

Det var såå kul att träffa Moa igen, vi hade jätte kul! Förutom att jag vaknade på morgonen av att hon låg sked med mig, hahaha.

Men igår fick jag en chock kan man säga. En person som jag faktiskt tyckt "bra" om, ja inte haft något emot iallafall, visade sig vara en stor jävla skitstövel. Moa fick ett litet sms som gjorde att alla tre typ flög upp i taket av ilska. Jag ringde upp han och fråga vad fan han höll på med och han lägger på och vågar inte prata. Haha vi satt uppe hur länge som helst och ringde honom men han vågade inte svara. Men som Moa sa, han kommer få ångra att han skrev så. När han inte ens vågar stå för det.



Imorse var jag hos tandläkaren och fick veta att nästa gång får jag ta bort tandställningen! SKÖnT SKÖNT SKÖNT!

Nu ska jag packa min väska tills imorgon. Snart tror jag att jag åker tillbaka till Sarah och hjälper henne att städa. Måste kolla färdigt på filmen vi började titta på igår också, den verkade vara rätt kul :)

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0