Barnvakt



Hejsan!

Konstigt nog så kunde jag sova inatt och jag drömde inte ens mardrömmar! Efter att ha hyrt Saw 5 altså. men man känner sig ju tvingad till att se den sista filmen när man sett dom 4a första. sen kollade vi på en komedi (kommer ej ihåg namnet) för att få tankarna på annat. Och tydligen funkade det. Inte för Sarah stackarn haha, hon drömde att vi blev instängda i en hiss som brann upp ellet nåt sånt.. Trevligt.

Nu sitter jag på mitt stökiga rum som igentligen borde vara rätt städat eftersom jag städade i typ onsdags och sen har jag varit borta tills idag så..Lyckat :o Iallafall väntar jag på min kära syster som ska komma och hämta mig, sen ska jag vara barnvakt åt Rebecca & Isabella för dom ska på fest. Linda & Andreas altså. Hoppas vi inte river huset medans dom är borta då! Hmm undra hur det här kommer gå..Ifs har jag ju haft dom förut men då har jag inte varit själv. Äh det här klarar jag väl av :) 

Oj nu ringde syster och sa att hon var här.. Jag hör inte när det plingar på dörren för den höga musiken haha.

 Puss & kram

Kommentarer
Postat av: TOBBE

idag har jag shoppatvarit ute,ätit n god middag,suttit bänkad framför tvjäveln och kollat på skräckis. vad har du gjort? ^^

2009-08-09 @ 01:10:19
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

saw5 är inte den sista filmen ;)

2009-08-09 @ 01:11:13
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: adina

jag måste se den filmen :O

2009-08-09 @ 18:06:02
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0