Nu är det bara du och jag!

Hej blogg,
idag åkte lullo hem till Malmö. Det är ensamt här nu..
Pappa har kommit hem från sthlm, men det gör inte det minsta skillnad. Linus är som han är.
Här sitter jag med en god kopp té och en svart tv (något fel på kortet). Måste försöka sova snart, ska upp tidigt imorgon. Första jobbdagen! (: Men kommer såklart inte kunna somna.

Efter allt som har hänt så måste jag säga att jag är väldigt glad. Jag är grym på att underhålla mig själv! Och tack till väldigt många personer som är sånt bra stöd. <3
Ni andra efterblivna människor kan stoppa upp en gurka eller någon annan grönsak någonstans, whatever :)
Jag är så rolig. hahaha.
Ni måste bara kolla den här urläckra bilden på mig, med spöket bakom!!! 
HAHAHAHAHHA
Puss och natti, finns på telen. Eller så gör jag inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0