Johnossi - Summerbreeze

.
Var tvungen att slänga in en till låt, älskar den här, så jävla skööön.
Ligger i soffan som den slöfock jag är och kollar på Roast på berns och dör av skratt. Magträning! hähä. Jag önskar att jag var där och kunde roasta dom allihopa, jag smider sånna elaka planer, mohaha. Föresten vad fan har hänt med Björn Gustavsson? han e ju helt väck, mer björnis åt folket! luuuuuv him.
.
By the way så gick det skit med pluggandet, det är väl ingen nyhet direkt. Jag hittar på egna svar istället - mycket bättre! Om ni vill göra körkortsteori så kontakta mig, jag ger er godkänt jag lovar :D
Puss & kram nu ska jag göra nånting! 1 mille på att jag skriver om 5 sek igen.. eller näe, men åh jag har inga bra filmer.. Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: laura

sv: helt okej, har varit i skolan ;P

2010-05-03 @ 13:38:29
URL: http://laauuraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0