It's kind of funny when your brain isn't there with you

Sitter och försöker vara duktig. Jag 'läser' i körkortsboken, den där stora läskiga saken. Vi gillar inte varandra, så jag har försökt göra den lite vacker. Fan vad jag ska kluddra på allting! Men allt blir ju lite roligare då. :) (VAR VÄNLIG LÄGG MÄRKE TILL HAJARNA I VATTNET. Jag har målat mig i bilen också men det syns inte, POOR ME!) Jag förstår verkligen NADA. Min hjärna vill inte samarbeta så vi gillar inte heller varandra. Jag vill ha körkort nu! Jag behöver det faktiskt! Gud är fortfarande arg på mig tror jag, men "herregud kom över det"! hihi, det var kul ;) Nej seriöst, nu skulle jag kunna sitta här och skriva om hela mitt liv, bara för att slippa läsa i den där dumma boken. Jag gör alltid så, jag älskar att göra allting som jag inte ska göra, och som jag inte får. Vilket är ganska dåligt för mitt värdelösa liv men det livar ju upp lite iallafall. Okej nu snackar jag bort mig, sluta nu. Nu ska jag försöka deklarera istället. wish me luck!
.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tack! :D

2010-05-02 @ 19:38:09
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: Julia // foto.

Sv; Nejmen taack! :'D Vad snällt. ^^

2010-05-02 @ 20:12:24
URL: http://lilljulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0