Åbbe är min idol

Idag pratade jag med den och den och den på msn.
Åbbes idé, inte min! 
Gissar på att jag missuppfattat vad hon igentligen menade, men det är skit samma.
-
Här är en fin dikt som jag gjort själv, till Sofie Åberg.
Du heter Sofie, bättre kan det inte bli.
Jag heter också Sofie, hi hi hi..
Snart fyller du år, som jag förstår.
Då får du paket, kanske en kladdkakssmet.
Men det säger jag ej - Till dej.
De får du se den 12e februari, för då blir det Paartii... (Y)
-
VACKERT!
-
-
Nu har jag varit sjuk i en hel vecka, vilket är nästan rekord för mig! Det värsta är att jag mår inte ett dugg bättre.. Dåligt dåligt :(

Kommentarer
Postat av: åbbeheh

haha va fint! gillar bilden starkt också ;;)

2010-02-03 @ 20:04:21
Postat av: Sofie G

jaapp,, BRYSSEL! <3

2010-02-03 @ 21:58:01
URL: http://fefferoni.blogg.se/
Postat av: Robert

Vackert!! du är en poet

2010-02-07 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0