och i sandaler av plast



Idag gick jag upp as tidigt för att jag skulle på stan. Köpte 2par SUPERHETA örhängen (även fast jag typ aldrig använder det, duktigt) och ögonbrynsfärg samt en puderborste. Jag skulle köpa en present till Sarah som fyller år..typ..väldigt..snart.. men det värsta var att hon hängde med mig.. Så vi gick runt och hon fick peka på allt hon önskade sej, sen drog hon så jag kunde köpa någonting. Rätt smidigt ^^


fråga inte varför jag lägger in bilden, uttråkad.


Sen drog jag till världens bästa mormor & morfar och käkade, sen drog vi vidare till syster. Det är helt sjukt,  varenda jävla gång jag har varit hos henne så har det regnat! Helt seriöst. Vet inte om det är jag som är en otursperson..? Måste vara så.




Nu ska jag grilla med pappa o den stora familjen, sen ska jag dra till  bäver och sova där!
Hade gött <3

Kommentarer
Postat av: adina

dom är sjukt goda :D



åh örhängen, får man se :)?

2009-08-05 @ 23:59:26
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0