"Harry potter och skelögda i****"



Japp, det är jag och Erika! otroligt snygga, va?
Såhär kul kan man ha på H&Ms killavdelning..

Var så jävla trött igår när jag la mig så jag tappade bort min mobil (ovanligt) såå kunde inte ställa klockan. Vilket betyder för mig -SOV SÅ LÄNGE DET GÅR! men blev väckt kl 2, alltså för en halvtimma sen.. yeeh!
Så vad tusan ska man hitta på idag? VARFÖR FINNS DET ALDRIG NÅGOT ATT GÖRA?!
Ge mig tips på Vad man kan göra på en seg söndag?

och på tal om ingenting så åt jag världens godaste mat igår som pappas tjej hade lagat. kan inte förklara vad det var ens haha men aa goooottt var det! :)
Skriver nog sen igen när mina tankeceller kommit tillbaka.
kram på er

Kommentarer
Postat av: Mekko!

jag säljer sakerna i min blogg :)

2010-10-03 @ 16:22:34
URL: http://mekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0