Klipp dig och skaffa dig ett jobb

Hej hopp ..
Idag har jag klippt av håret, inte så mycket men ganska mycket, fast aa jag har sån jävla lust att raka av hela skiten! Så jävla trött på mitt fula svinto.. Ush! Det är bara fel alltihopa! Jaja, jag hoppas jag slipper det och hoppas det växer fort så jag kan klippa mer =D
Annars har jag inte alls mycket att skriva nu.. det kommer väl senare hoppas jag.
Ska bara sitta och mysa med min Pluttski ett tag :)
Alltså jag hatar när han sover, KOLLA PÅ HONOM! Han ser ju helt död ut och han sover som en gris, man kan lixom hoppa runt som en galning och han vaknar inte så jag måste alltid göra allt för att väcka honom, stackarn..
.
Detta, gott folk, är världens finaste bästa varelse!
Vet inte riktigt vad han är för något men ja.. söt är han ;)
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag har övat med Helén och Emma...nu blir det att öva lite själv. själv då?

2010-05-04 @ 14:13:13
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Viki

Haha, vad GULLIG kanin! Älskar den andra bilden, när han står upp så!;)

Kram<3

2010-05-10 @ 16:56:54
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0