Mörkt in here

Sitter hemma hos Moa nu som är på universitetet.
Imorse när ja vaknade så funkade inte lampan i badrummet och jag fick typ panik, men jag fick tända lite ljus och duscha.
Kändes som jag levde på medeltiden och kunde knappt hålla mig vaken.
Sen vaknar Moa och hon ska fixa lampan, och på något sett gör hon så varenda lampa slocknar!
Så här sitter jag och Svante i mörkret och tänker.
Eller jag gör det iallafall, han ligger och tuggar på ett äckligt ben.

Inatt kunde jag inte sova.
Jag låg och kollade på Svante hur länge som helst och kände hur glad jag blev av att kolla på honom.
Han är så otroligt söt när han sover, har aldrig sett en hund ligga på det sättet han ligger på.
Sen var det rätt kul att lyssna på Moa när hon pratade i sömnen.


"När Svante skäller & juckar & bits" -Från våra hat-lapppar.

Cia.

Kommentarer
Postat av: Robert

om alla lampor slocknade borde ju strömmen stänkts av.. men hur kan du då sitta vid datorn?:S eller drivs din dator av nåt annat än el?

2010-01-20 @ 17:59:24
Postat av: Sofie G

Bärbar dator ;)

2010-01-21 @ 15:04:40
URL: http://fefferoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0