Halloween är påväg




Tagga! Frågan är ju vad man ska göra på halloween.. Partyparty?
























Självklart!

Halloween är typ det värsta jag vet om jag ska vara ärlig.. Tycker det är skit läskigt! Haha, men det är då man ska ha jävla kul man bara kan så man inte tänker på alla äckliga saker. btw så drömde jag en sjukt läskig mardröm inatt (ovanligt, har drömt mardrömmar i snart en månad i rad, tyck synd om mig) och jag kan säga att personen som äger mina mardrömmar är den där Saw gubben.. Vilken idiot kommer på sånna filmer? OCH VILKEN IDIOT KOLLAR PÅ VARENDA JÄVLA FILM DOM SLÄPPER... Hmm men när man börjar kolla på 1an måste man ju veta vad som händer i slutet!.. Får väl skylla mig själv då. Jag vet ju att det kommer en till så jag gissar på att någon kommer övertala mig att kolla på den också, även om jag lovat mig själv att aldrig mer kolla på en saw-film. Men det sa jag ju ifs redan efter första filmen så.. Yey, lyckat Sofie!


Kommentarer
Postat av: Lucy

Halloween är verkligen lite scary..Och saw-filmerna är sjukt äckliga..

Ännu läskigare är ändå klassikern Halloween från sent 70-tal som utspelar sig just under en Halloween-natt i USA.. Se inte den om du vill bli riktigt rädd:)



Kram Lucy

2009-10-22 @ 10:19:20
URL: http://lucyvida.blogg.se/
Postat av: jag vet var du bor

hos dig är det ju altid helloween HE HE

2009-11-13 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0