Godmorgon eller?..


Jaha, nu sitter man här igen, precis käkat frukost. Hade ställt klockan på 12 för jag tänkte att jag skulle gå upp "tidigt" idag, men vaknade runt halv 2 istället. Jag har typ installerat min hjärna på att inte vakna av alarm!!
Haha, det är inte bra. Men jag skyller på att jag sov så dåligt inatt. För det första kunde jag inte somna, och för det andra så; när jag väl hade somnat så vaknade jag typ 5 min senare och fick börja om på nytt med att försöka somna.. Jag var sjukt nära på att ta mina sömntabletter men det får jag fan inte göra för då är jag inte bra dagen efter..

Jag har fått en sjukt dålig tid för mitt hår, det vill absolut inte göra som jag vill! Shit vad jag har lust att raka av det så det kan växa ut nytt fint hår.. Men det skulle jag ju passa i (not)!

Okej, jag behöver igentligen åka till stan nu och köpa en jävla massa. Frågan är vad?.. Ska skriva upp en lång jävla lista och skämma bort mig själv lite. Niiiice (:

Nu ska jag gå och uppfostra min lillebror (om det är möjligt) men som faktiskt har blivit sjukt snäll mot mig. Sen ska jag tvinga med någon till stan, sen ska jag hälsa på min underbara mormor & morfar..

ÅÅH SLUTA VAKNA SÅ SENT SOFIE!!!!!.....

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Tack tjejen :)

2009-10-28 @ 10:23:42
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Postat av: jag vet var du bor

eller godnatt ?!!

2009-11-13 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0